hallo

hejsan det här är då mitt första blogg inlägg haha? tänkte testa på att blogga lite hehe, aja får väl se hur det går! eller hur många som ens kommer läsa. tänker iallafall inte satsa eller något. har bestämt mig för att aldrig ljuga, överdriva eller provocera för att få mer läsare. men som sagt, har den bara för att skriva av mig osv. just nu är jag på landet men ska åka hem imorgon :) just nu sitter jag här med sofie och vi tar det lugnt, leker lite med hennes hund aww.
åh jävlar, om precis en vecka åker jag till USA i fem veckor. hela sommarlovet är ju slut när jag kommer hem, känns lite synd men tror ändå jag kommer ha det bra där. ska åka runt överallt som new york, LA, californien, alabama, san fransisco, osv osv osv. men aja nu orkar jag inge mer, skriver senare när jag har tid/ork.
pussar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0